Oglasi

Milan Bandić izgubio spor protiv HTV-a

Općinski građanski sud odbacio Bandićevu tužbu kao neosnovanu, zaključivši da je HTV profesionalno prenio Milanovićeve riječi.

z1bHo0XqbME

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić je izgubio spor protiv Hrvatske televizije (HTV) od kojeg je potraživao 15.600 eura odštete zbog prenošenja izjava hrvatskog premijera Zorana Milanovića, kojima ga je navodno oklevetao i uvrijedio.

Općinski građanski sud Bandićev je zahtjev odbacio kao neosnovan.

Sutkinja Zorka Čačić Zagrajski kazala je, obrazlažući presudu, da je HTV, prenoseći Milanovićeve riječi, postupio u dobroj vjeri i u skladu sa Zakonom o medijima, te da su zadržali profesionalnu distancu, prenosi Hina.

Bandić, koji se u međuvremenu našao pod istragom Ureda za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta (USKOK) zbog afere ''Agram'', HTV-u je zamjerao što se nije ogradio od Milanovićevih "sramotnih izjava", što je, kako je tvrdio, pokazalo da se slažu s iznesenim mišljenjem.

Advokat HTV-a Emil Havkić pojašnjavao je da je Milanović koristio općenite političke termine. Rekao je da je HTV "u dobroj vjeri prenio uživo intervju s premijerom", pa stoga ne postoji odgovornost za objavu spornih informacija. Ograđivanje od izjava političara, smatra advokat, bilo bi protivno slobodi medija i praksi Evropskog suda za ljudska prava.

Svjedočenje Milanovića

Na posljednjem ročištu, početkom novembra, kao svjedok je saslušan i Milanović, koji je potvrdio autentičnost spornog intervjua direktno prenesenog na HTV-u tokom lokalnih izbora 2013. godine, prije nego što je u drugom krugu Bandić ponovno izabran za zagrebačkog gradonačelnika.

Bandić je tada izjavio da zbog premijerovih riječi nije mogao spavati, da je bio povrijeđen kao čovjek i gradonačelnik, te da su mu mnogi saradnici okrenuli leđa.

Ustvrdio je i to da ga je 'frapiralo' što je premijer u spornoj izjavi rekao da "ima saznanja o koruptivnim djelima".

Kazao je da ne zna je li slučajnost što je nakon podnošenja tužbi protiv medija uhapšen i pritvoren u Remetincu, gdje je proveo mjesec dana nakon pokretanja istrage zbog sumnji da je Zagreb i državni budžet nizom korupcijskih nedjela oštetio za blizu 2,6 miliona eura.

Zbog prenošenja Milanovićevih izjava ranije je donesena nepravomoćna presuda protiv RTL-a, koji Bandiću mora platiti 6.500 eura sa zateznom kamatom na ime naknade štete prema Zakonu o medijima, a osim RTL-a Bandić je tužio još neke medije i novinare.

Odštetu od 39.000 eura Bandić na sudu potražuje i od Milanovića, no ta je parnica prekinuta upravo zbog korupcijske istrage u slučaju ''Agram''.

Izvor: Agencije