Oglasi

Katarska televizija najavila tužbu protiv AFC-a zbog prenošenja utakmica u S. Arabiji

Televizija beIN Sports optužila je Azijsku nogometnu konfederaciju da je prekršila milionski ugovor prenoseći utakmice iz Saudijske Arabie na internetu. 
Od ilegalne blokade 2017. sadržaj beIN Sportsa nije se emitirao u Saudijskoj Arabiji, koja je nekad bila glavno tržišteReuters

Katarska televizijska stanica beIN Sports objavila je da će pokrenuti pravni postupak protiv Azijske nogometne konfederacije (AFC), optužujući to tijelo da je prekršilo ugovor o pravima vrijedan nekoliko miliona dolara tako što je utakmice u Saudijskoj Arabiji prenosilo na internetu. 

U utorak je AFC saopćio da će početi besplatno prenositi utkamice koje uključuju saudijske timove na svom Facebooku i YouTube kanalima koji imaju postavke blokade za druge zemlje. 

Dodao je da će tim potezom biti ispunjena njegova posvećenost da promovira svoja takmičenja "u korist svih naših dioničara". 

Budući da kanal beIN Sports ima ekskluzivna prava na prenošenje tih utakmica, gledaoci u Saudijskoj Arabiji koristili su pretplatu da ih gledaju.

Međutim, od juna 2017. signali beIN-a blokirani su u Kraljevini, kao i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Bahreinu i Egiptu, koji su nametnuli blokadu Kataru.

BeoutQ, piratski TV-kanal u Saudijskoj Arabiji, također je ilegalno emitirao program beIN Sportsa. 

Nekoliko velikih sportskih tijela, uključujući FIFA-u i AFC, reklo je da će preduzeti pravne akcije protiv BeoutQ-a. 

Direktor beIN-a Yousef al-Obaidly rekao je da je ta odluka donesena zbog "kršenja" višemilionskog ugovora s AFC-om i optužio ključnu nogometnu organizaciju u Aziji da je u tajnom dogovoru sa Saudijskim nogometnim savezom. 

"Odluka AFC-a nije samo odluka koja će njemu naštetiti i jasna politička igra sa Saudijskom Arabijom nego će utjecati i na one koji imaju prava na prenošenje", rekao je.

"Odmah ćemo pokrenuti veliki međunarodni spor da nadoknadimo štetu i zaštitimo svoju poziciju", dodao je. 

BeIN nije oktrio koliku će nadoknadu štete tražiti, ali je objavio da će tužba biti pokrenuta pred Međunarodnim arbitražnim centrom u Singapuru.

AFC bez komentara

Agencija Reuters kontaktirala je s AFC-om, ali im je rečeno da ta organizacija još nije u poziciji davati zvanične komentare o tome.

Od ilegalne blokade 2017. sadržaj beIN Sportsa nije se emitirao u Saudijskoj Arabiji, koja je nekad bila glavno tržište. Kanal je, također, bio primoran emitirati utakmice koje su se igrale u Saudijskoj Arabiji s komentatorima u Dohi. 

Engleska Premijer liga navela je da postoje "neoborivi" dokazi da je satelitski operater Arabsat sa sjedištem u Rijadu dopustio BeoutQ-u da koristi njegove usluge.

U decembru je Svjetska trgovinska organizacija navela da će istražiti te optužbe, ali se Rijad usprotivio tome pozivajući se na nacionalnu sigurnost.

Saudijska Arabija negirala je tvrdnje da je beoutQ u toj kraljevini.

Izvor: Al Jazeera i agencije

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Al Jazeere Balkans. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Al Jazeera Balkans zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.