Al Jazeera kupila američku Current TV

Kompanija saopćila kako je kupovina osnova za kanal Al Jazeera America, koji će biti dostupan u više od 40 miliona američkih domaćinstava.

Medijska mreža Al Jazeera objavila je kako je kupila američki kablovski TV kanal Current TV.

Kompanija iz Katara je u četvrtak saopćila kako je ova kupovina osnova za planirani kanal Al Jazeera America, čije bi sjedište bilo u Sjedinjenim Američkim Državama.

Program Al Jazeere uskoro će biti dostupan u više od 40 miliona američkih domaćinstava, daleko više od cifre od 4,7 miliona koliko je do sada bio slučaj.

Uslovi kupoprodaje nisu objavljeni, no analitičari su za novinsku agenciju Reuters naveli kako bi dogovor mogao biti „težak“ pola milijarde američkih dolara. Sjedište novog kanala bit će u New Yorku.

Uz postojeće urede u New Yorku, Washingtonu, Los Angelesu, Miamiju i Chicagu, Al Jazeera će otvoriti urede na još nekoliko ključnih lokacija širom SAD-a. Također, broj uposlenika Al Jazeere u SAD-u će biti udvostručen i iznosit će više od 300 osoba.

Pozitivan doprinos

Ovom kupovinom Al Jazeera se približila konkurenciji američkih kanala poput CNN-a, MSNBC-a i Foxa. Ovaj TV kanal, višestruko nagrađivan, prati se u više od 260 miliona domova u 130 država svijeta, no u SAD je imao ograničen pristup.

„Mnogo godina smatramo kako možemo dati pozitivan doprinos informiranju u SAD-u i današnji posao će nam pomoći da dostignemo taj cilj“, kazao je u u saopćenju generalni direktor Al Jazeere Ahmed bin Jassim Al Thani.

„Kupovinom Current TV-a, Al Jazeera će značajno proširiti svoju distribuciju u SAD-u, te poboljšati uslove pribavljanja informacija u ovoj državi.“

Do sada, program Al Jazeere se mogao pratiti u svega nekoliko američkih gradova. Navodi se kako će novi kanal biti odvojen od postojećeg Al Jazeera English i donositi američkoj javnosti domaće i međunarodne vijesti.

Početak emitiranja trebao bi se desiti ove godine.

Gore osnivač

Bivši potpredsjednik SAD-a Al Gore osnovao je Current TV prije sedam godina. Premda je u posljednje vrijeme imao problema sa gledanošću, ovaj TV kanal se mogao pratiti, sudeći po njegovim podacima, u 60 miliona američkih domaćinstava.

Gore i njegov partner Joel Hyatt su također objavili prodaju.

„Kompanija Current Media je osnovana sa nekoliko ključnih ciljeva, a to je dati glas onima koji se obično ne čuju, govoriti istinu, donositi nezavisne i različite stavove i donositi priče koje niko ne priča“, navodi se u njihovom saopćenju.

„Al Jazeera ima iste ciljeve i poput Currenta, vjeruje da činjenice i istina vode do boljeg razumijevanja svijeta oko nas.“

Izvor: Al Jazeera i agencije

Teme: 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Al Jazeere Balkans. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Al Jazeera Balkans zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.