Izvršni direktor Dominiona: Fox je priznao da je iznosio laži

Jedan od najistaknutijih slučajeva klevete u SAD-u okončan je nagodbom kojom je Fox News pristao isplatiti 787,5 miliona dolara.

Jedan od najistaknutijih slučajeva klevete u SAD-u okončan je nagodbom kojom je Fox News pristao isplatiti 787,5 miliona dolara.

Kompanija “Dominion Voting Systems” tužila je televiziju jer je lažno tvrdila da su njene glasačke mašine utjecale na rezultate predsjedničkih izbora 2020. na kojima je Joe Biden pobijedio Donalda Trumpa.

Izvor: Al Jazeera