Saudijska Arabija

Istaknuti sadržaj

Cijeli Sadržaj

Reuters piše da je in­for­ma­ci­ju ob­jav­i­la tele­viz­i­ja Al-Ekhbariya, te da je nisu ko­men­ti­rali niti klub niti Ronal­dov menadžer.

Published On 30 Dec 2022