Bashir se izvinio Williamu i Harryju zbog intervjua s Lady Di

Novinar BBC-a koji je na prevaru nagovorio princezu Dianu na eksplozivni intervju, izvinio se njenim sinovima, ali je rekao da je ‘nerazumno’ povezivanje njegovih postupaka s njenom smrću.

Princeza Diana je poginula u saobraćajnoj nesreći u Parizu 1997. godine (Reuters)

Martin Bashir, BBC-jev novinar koji je na prevaru nagovorio princezu Dianu na eksplozivni intervju, izvinio se prinčevima Williamu i Harryju, ali je rekao da je “nerazumno” povezivanje njegovih postupaka s njenom smrću.

Izvještaj penzioniranog sudije Johna Dysona objavljen u četvrtak otkrio je da je Bashir naručio lažne bankovne izvode koji su lažno sugerirali da su neke od najbližih pomoćnika Lady Di plaćale sigurnosne službe kako bi je nadzirali.

Bashir (58) ih je tada pokazao Dianinom bratu Charlesu Spenceru, u uspješnoj namjeri da ga uvjeri da mu dogovori sastanak s Dianom i zadobije njeno povjerenje.

‘Domino efekt kulture iskorištavanja’

Bashir je rekao za Sunday Times da se “duboko izvinjava” njenim sinovima, prinčevima Williamu i Harryju.

“Nikada nisam htio nauditi Diani ni na koji način i ne vjerujem da jesam”, dodao je Bashir, prenosi Hina, pozivajući se na AFP.

No, William je rekao da su Bashirovi postupci i intervju dali “veliki doprinos” raspadu odnosa njegovih roditelja i “značajno pridonijeli” njenom strahu, paranoji i izolaciji posljednjih godina života.

Harry se, također, oglasio i rekao da su obmanjujuće prakse odigrale ulogu u smrti njegove majke.

“Domino efekt kulture iskorištavanja i neetičnih praksi na kraju joj je oduzeo život”, kazao je Harry.

Diana je poginula u saobraćajnoj nesreći u Parizu 1. septembra 1997. godine, kada je imala 36 godina.

Bashir je odbacio optužbe.

“Mislim da ne mogu biti odgovoran za mnoge druge stvari koje su se događale u njenom životu i kompleksna pitanja oko tih odluka.”

‘Moja porodica i ja smo je voljeli’

“Mislim da je sugestija da sam pojedinačno odgovoran nerazumna i nepravedna”, rekao je Bashir.

Tvrdi da je intervju iz 1995. godine proveden pod uvjetima princeze Diane i da su ostali dobri prijatelji nakon što je emitiran intervju kojega je pratilo 22,8 miliona ljudi.

“Moja porodica i ja smo je voljeli”, rekao je Bashir i otkrio da je Diana posjetila njegovu suprugu i novorođenče u bolnici te da je princeza organizirala rođendansku zabavu za njegovo najstarije dijete u Kensingtonskoj palači.

Bashir je kazao da žali što je pokazao Dianinom bratu lažne dokumente, ali da to “nije imalo veze” s priznanjima u intervjuu.

Diana je u slavnom intervjuu rekla da ih je “u njenom braku troje”, misleći pri tome na odnos koji je Charles imao s Camillom Parker Bowles, a priznala je da je i sama imala vanbračnu aferu.

Optužbe porodice Michaela Jacksona

Bashir tada nije bio previše poznat, ali se potom proslavio i intervjuirao zvijezde poput Michaela Jacksona.

Porodica pop pjevača također krivi Bashira za njegovu smrt i tvrde da je Jackson nakon intervjua postao sve ovisniji o drogama.

Bashir je radio za BBC kao urednik vjerskog programa.

Odstupio je prošle sedmice, pozivajući se na loše zdravlje, tek nekoliko sati prije nego što je Dysonov izvještaj podnesen šefovima BBC-ja.

Izvor: Agencije

Povezane

Samo u 2017. godini snimljeno je nekoliko dokumentarnih filmova koji se bave različitim segmentima života princeze Diane.

Published On 31 Aug 2017

Diana je u slavnom intervjuu kazala da ih je ‘u njezinom braku troje’ misleći pritom na odnos koji je Charles održavao s Camillom Parker Bowles.

Published On 22 May 2021
Više iz rubrike Svijet
POPULARNO