Kineska zabrana za emitiranje BBC-a

Neki od BBC-jevih izvještaja o Kini kršili su ‘principe istinitosti i nepristranosti u novinarstvu’, navodi Kineska globalna televizijska mreža.

BBC World Newsu sada je zabranjeno emitiranje u zemlji, objavio je CGTN (EPA)

Kina je u četvrtak navečer objavila zabranu emitiranja u zemlji Britanskoj radiodifuznoj korporaciji (BBC) zbog navodne pristranosti.

BBC World Newsu sada je zabranjeno emitiranje u zemlji, objavila je Kineska globalna televizijska mreža (CGTN), pozivajući se na Nacionalnu upravu za radio i televiziju (NRTA).

Reakcija šefa diplomatije

Neki od BBC-jevih izvještaja o Kini kršili su “principe istinitosti i nepristranosti u novinarstvu“, navodi CGTN.

Odluka Kine o zabrani emitovanja BBC-a u toj azijskoj državi je „neprihvatljivo kršenje medijskih sloboda“, kazao je ministar vanjskih poslova Velike Britanije Dominic Raab, prenosi Anadolija.

„Kina ima neke od najstrožih ograničavanja medijskih i internet sloboda širom zemaljske kugle, a posljednji korak će samo narušiti reputaciju Kine u očima svijeta“, napisao je Raab na Twitteru.

Moguć recipročni potez

Izgleda se da radi o recipročnom potezu, jer je ranije ovog mjeseca britanski regulator za emitiranje oduzeo dozvolu kineskom CGTN-u.

U saopćenju regulatora Ofcoma navedeno je da je povučena licenca za CGTN za emitiranje u Velikoj Britaniji nakon što je istragom zaključeno da licencu “pogrešno posjeduje Star China Media Limited“.

CGTN je međunarodni satelitski news kanal na engleskom jeziku, koji se u Velikoj Britaniji može gledati preko satelita, prenosi Anadolija.

Izvor: Agencije

Povezane

Više iz rubrike Svijet
POPULARNO