Novinari: Upitan opstanak RT Vojvodine

Nastavljaju se smjene na Radio-televiziji Vojvodine. Većina dosadašnjih urednika informativnog programa više ne radi svoj posao.

Uz njih, smijenjeni su i novinari i voditelji informativnih emisija, kao i jutarnjeg programa. Smijenjeni urednici kažu da im je ta odluka saopćena iznenada i bez pojašnjenja.

Nove smjene uslijedile su nakon što je u Vojvodini na izborima, poslije vladavine demokrata, pobijedila Srpska napredna stranka i dvije sedmice nakon što je otkaz uručen programskom direktoru RTV-a Slobodanu Arežini.

U otvorenom pismu, 77 novinara te televizije upozorava da je opstanak javnog servisa Vojvodine doveden u pitanje i traže odgovor – zašto su smijenjeni.

Politički (ne)podobni

Navode kako od v.d. rukovodstva zahtijevaju javno objašnjenje – zašto je došlo do takve nagle smjene bez ikakvog obrazloženja i je li riječ o postavljanju politički podobnih ljudi na RTV.

Novinarima Radio-televizije Vojvodine danas se obratilo novo rukovodstvo uz obrazloženje kako su urednici smijenjeni zbog nedovoljno balansiranog izvještavanja, s čime se potpisnici protestnog pisma ne slažu.

Prošle sedmice oglasilo se i Nezavisno društvo novinara Vojvodine, koji smjenu programskog direktora, vide kao početni korak u nizu drugih smjena u RTV-u.

“Smena Arežine i najavljene smene još nekih ljudi koji su zapravo bili najznačajniji što je RTV dobila novi imidž, stekla poverenje gledalaca jer je gledanost porasla, pokazuje želju Srpske napredne stranke, ja bih je direktno imenovao, da kontroliše sve pore ovog društva”, kazao je predsjednik društva Nedim Sejdinović.

Izvor: Al Jazeera
 


Povezane

Upravni odbor Radio-televizije Vojvodine smijenio je programskog direktora Slobodana Arežinu istog dana kada je Pokrajinska izborna komisija objavila konačne rezultate izbora i pobjedu Srpske napredne stranke. Vojvođansko udruženje novinara ocjenjuje da je to početak transformacije javnog servisa u još jedan medij u službi autoritarne vlade.

Više iz rubrike Balkan
POPULARNO