Milan Bandić izgubio spor protiv HTV-a

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić je izgubio spor protiv Hrvatske televizije (HTV) od kojeg je potraživao 15.600 eura odštete zbog prenošenja izjava hrvatskog premijera Zorana Milanovića, kojima ga je navodno oklevetao i uvrijedio.

Općinski građanski sud Bandićev je zahtjev odbacio kao neosnovan.

Sutkinja Zorka Čačić Zagrajski kazala je, obrazlažući presudu, da je HTV, prenoseći Milanovićeve riječi, postupio u dobroj vjeri i u skladu sa Zakonom o medijima, te da su zadržali profesionalnu distancu, prenosi Hina.

Bandić, koji se u međuvremenu našao pod istragom Ureda za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta (USKOK) zbog afere ”Agram”, HTV-u je zamjerao što se nije ogradio od Milanovićevih “sramotnih izjava”, što je, kako je tvrdio, pokazalo da se slažu s iznesenim mišljenjem.

Advokat HTV-a Emil Havkić pojašnjavao je da je Milanović koristio općenite političke termine. Rekao je da je HTV “u dobroj vjeri prenio uživo intervju s premijerom”, pa stoga ne postoji odgovornost za objavu spornih informacija. Ograđivanje od izjava političara, smatra advokat, bilo bi protivno slobodi medija i praksi Evropskog suda za ljudska prava.

Svjedočenje Milanovića

Na posljednjem ročištu, početkom novembra, kao svjedok je saslušan i Milanović, koji je potvrdio autentičnost spornog intervjua direktno prenesenog na HTV-u tokom lokalnih izbora 2013. godine, prije nego što je u drugom krugu Bandić ponovno izabran za zagrebačkog gradonačelnika.

Bandić je tada izjavio da zbog premijerovih riječi nije mogao spavati, da je bio povrijeđen kao čovjek i gradonačelnik, te da su mu mnogi saradnici okrenuli leđa.

Ustvrdio je i to da ga je ‘frapiralo’ što je premijer u spornoj izjavi rekao da “ima saznanja o koruptivnim djelima”.

Kazao je da ne zna je li slučajnost što je nakon podnošenja tužbi protiv medija uhapšen i pritvoren u Remetincu, gdje je proveo mjesec dana nakon pokretanja istrage zbog sumnji da je Zagreb i državni budžet nizom korupcijskih nedjela oštetio za blizu 2,6 miliona eura.

Zbog prenošenja Milanovićevih izjava ranije je donesena nepravomoćna presuda protiv RTL-a, koji Bandiću mora platiti 6.500 eura sa zateznom kamatom na ime naknade štete prema Zakonu o medijima, a osim RTL-a Bandić je tužio još neke medije i novinare.

Odštetu od 39.000 eura Bandić na sudu potražuje i od Milanovića, no ta je parnica prekinuta upravo zbog korupcijske istrage u slučaju ”Agram”.

Izvor: Agencije


Povezane

Više iz rubrike Balkan
POPULARNO