Oglasi

Novosađani podržali smijenjene na RTV Vojvodine

Okupljeni, među kojima je bilo i mnogo novinara, smatraju kako je na RTV-u riječ o političkim smjenama nakon izbora.

ZeIXdI4L9Kg

Više od 1.000 ljudi je prosvjedovalo u ponedjeljak u Novom Sadu pred zgradom Radio-televizije Vojvodine zbog smjene uredništva pokrajinskog javnog servisa ovog mjeseca.

Okupljeni, među kojima je bilo novinara iz Novog Sada i Beograda, smatraju kako je riječ o političkom utjecaju nakon travanjskih izbora u Srbiji.

Još jednom su zatražene ostavke Upravnog odbora RTV-a i isprike novinarima.

Novi prosvjed je održan jer nije ispunjen nijedan zahtjev sa prošlotjednog prosvjeda.

Inicijativa pod nazivom "Podrži RTV" pozvala je građane da pokažu kako se ne slažu sa nedavnim smjenama programskog direktora i više urednika u RTV Vojvodina.

Ništa se nije promijenilo

"U odnosu na pre nedelju dana, nije se konkretno ništa promenilo. Što se tiče protesta, ponovljeni su zahtevi", ukazuje Miroslav Zadrepko, smijenjeni urednik na RTV-u.

Prosvjede je pratio Al Jazeerin reporter Stefan Goranović, koji je podsjetio na razloge zbog kojih je javni servis RTV Vojvodina u fokusu javnosti u Srbiji.

Upravni odbor RTV-a nedavno je smijenio programskog direktora Slobodana Arežinu, no on smatra da je smjena posljedica političkih pritisaka.

Smijenjeno je i 14 urednika te novinara informativnog i jutarnjeg programa RTV-a.

Izvor: Al Jazeera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Al Jazeere Balkans. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Al Jazeera Balkans zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.